روش تعامل ما در دارالترجمه ستارخان با مشتری چگونه است
ما در دارالترجمه ستارخان معتقدیم :
در دنیای ابزارهای تکنولوژیک پیشرفته امروز ، تلفن هنوز مهمترین وسیلهی ارتباطی مشتریان است. و در این راستا :
۱- در دارالترجمه همیشه مراقب اولین تأثیر خود بر مشتری هستیم .که هرگز ازرده خاطر نشود
۲- زمان انتظار اتصال تلفنی مخاطبین را به حداقل رسانده ایم یعنی معمولا مشتری را پشت خط منتظر نمی گذاریم.
۳- خدمات مورد نظر مشتریان را در اولویت کارهای خود در دارالترجمه قرار می دهیم.
۴- با مشتریان خود مثل مردم واقعی تعامل می کنیم و با مشتری راحت و طبیعی تعامل می کنیم
با دارالترجمه در تعامل باشید از سفارش خود پشیمان نخواهید شد . .
مشتری پادشاه ماست این همیشه شعار ما در دارالترجمه است.
حق با مشتری دارالترجمه است.
ثبت دیدگاه